برای عکاسی بارداری به نکات زیر توجه کنید
نوشته شده توسط : آتلیه کودک

برای عکاسی بارداری به نکات زیر توجه کنید

عکاسی بارداری بسیار حساس و دقیق است به همین دلیل توجه به یک سری از موارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همانطور که در مقاله عکس بارداری و انتخاب لباس مناسب گفتیم نوع لباس بارداری و وسایلی که همراه دارید اهمیت زیادی دارد که مربوط به قبل از مراجعه به آتلیه  بارداری می شود، در این مطلب به موارد دیگری اشاره داریم که باید در هنگام عکاسی حاملگی به آنها توجه شود.
زمان مناسب عکس بارداری

هر مادری در دوران بارداری حالت های متفاوت جسمی و روحی را می گذراند زمانی که به آتلیه بارداری مراجعه می کنید باید کودک به اندازه کافی رشد کرده باشد ولی احساس سنگینی را نیز نداشته باشید عکاسان معروف معمولا هفته 30 ام یا اواخر ماه هفت بارداری را پیشنهاد میکنند

 

عکاسی بارداری
انتخاب پس زمینه مناسب

پس زمینه مناسب تاثیر بسیار خوبی بر عکس می گذارد عکاسی از یک بانوی باردار مقدس است بنابراین پس زمینه ای را انتخاب کنید که حس آرامش را القا کند و از پس زمینه های شلوغ با رنگهای تند استفاده نکنید بک گراند های طبیعت در آن فصلی که باردار هستید بهترین انتخاب خواهد بود.

 

بدون فلش عکاسی کنید

در هر رشته ای از عکاسی که فعالیت می کنید توجه داشته باشید نور طبیعی مناسب ترین نور برای ثبت بهترین تصویر است زمانی را برای عکاسی انتخاب کنید که نیازی به استفاده از فلش نباشد.
ژست بارداری

در عکاسی بارداری همه توجه و اشاره به سمت شکم و کودک باید باشد پس در ژست های مختلف دست خود را روی شکم قرار دهید و از لباس هایی استفاده کنید که زیبایی بارداری شما در آن کاملا مشخص باشد.

ژست عکاسی بارداری
از بالا عکس بگیرید

عکس باید از زاویه مناسبی گرفته شود، تصاویر بارداری که از بالا و نیمرخ بدن (معمولا 45 درجه) گرفته شده اند زیبایی دو چندانی خواهند داشت.
عکس های خانوادگی

اگر تجربه دوباره بارداری دارید حتما از فرزندان دیگرتان در عکس ها کمک بگیرید وجود آنها گرمای عکس را چند برابر کرده و حس پیوستگی خانواده و انتظار برای عضو جدید را به تصویر خواهد کشید.

و در آخر به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از اولین وسایل و لباس های نوزادی بهترین تجهیزات عکس بارداری خواهد بود زیرا بعد از به دنیا آمدن فرزندتان زمانی که به آتلیه نوزاد یا آتلیه کودک مراجعه کردید همان عکس ها را با همان دکور با حضور فرزندتان می توانید پر کنید و این عکس ها را در کنار هم قرار دهید

عکاسی بارداری

منبع:

گوگل

 

 





:: برچسب‌ها: آتلیه بارداری , عکاسی بارداری , عکس بارداری , آتلیه عکاسی بارداری , بهترین آتلیه بارداری, آتلیه بارداری شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: